گردشگری در ایران

دیدن جاذبه های دنیا

گردشگری در ایران

دیدن جاذبه های دنیا

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

جزایر هاوایی گرانترین منطقه تفریحی جهان

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۳۷ ب.ظ


جزایر هاوایی مکانی جذاب برای نوروز 97

تور خارجی ارزان

جزایر هاوایی در اقیانوس آرام قرار گرفته اند . این مجمع الجزایر شامل هشت جزیره است که ۶شش جزیره آن به روی گردشگران باز است. مهمترین و بزرگترین مجموعه از جزایر هاوایی، جزیره ای است با همین نام که دارای هشت هزار و صد و پنجاه کیلومتر مربع وسعت است. و کوچکترین مجموعه از جزایر هاوایی حدودا صد و بیست و پنج کیلومتر مربع وسعت دارد.

مجموعه جزایر هاوایی دارای سه هزار و سیصد کیلومتر خط ساحلی است. که همین ویژگی آن را مکانی جذاب برای گردشگران در تعطیلات نوروز 97کرده است. هونولولو نیز پایخت و مهمترین شهر این جزایر محسوب می شود.


جزایر هاوایی مکانی جذاب برای نوروز 97

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۳۷
یاسمن بزرگی

بی نظیرترن سوغاتی های روسیه

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۴۷ ب.ظ

عروسک ماتروشکا مهمترین سوغاتی روسیه

تور خارجی ارزان

در مقایسه با ترکیه که ایرانیان همیشه علاقه عجیبی به آوردن لباس به عنوان سوغاتی دارند، معمولا به دلیل محدودیت زمانی و برنامه ریزی های تورها ، توریست های ایرانی فرصت نمی کنند به مال های خارج از شهر درشهر مسکو یا هایپرمارکت های مخصوص سر بزنند . شهر مسکو جز ده شهر گران جهان است به همین دلیل اگر توریست های تور روسیه بخواهند به بوتیک ها در مرکز مسکو سر بزنند، شاید نتوانند چیزی پیدا کنند که هم به دلشان باشد و هم به جیب شان صدمه نزند. سفربین در این مقاله به شما پیشنهاد می کند که ، علاقه مندان تور روسیه ، از آن دسته سوغاتی هایی به ایران بیاورید که هیچ جایی جز روسیه پیدا نمی شوند.


عروسک ماتروشکا مهمترین سوغاتی روسیه


تور استانبول
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۴۷
یاسمن بزرگی

باغ موزه مینیاتور تهران

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ب.ظ

باغ موزه مینیاتورنمایش میراث جهانی ایران

تور داخلی ارزان

باغ موزه مینیاتور تهران بوستانی در شرق تهران است که با هدف نمایش ماکت‌های مینیاتوری آثار میراث جهانی ایران که در فهرست یونسکو به ثبت رسیده‌اند، ساخته شده است. وسعت باغ موزه مینیاتور تهران حدود سه هکتار می باشد. باغ موزه مینیاتور تهران درشمال خیابان جانبازان (گلبرگ) و شرق خیابان کرمان قرار دارد. ایده این باغ موزه مینیاتور از باغ‌های ایرانی گرفته شده است. بنبراین باغ موزه مینیاتور تهران یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی تهران محسوب می شود که بازدیدکنندگان زیادی دارد. سفربین پیشنهاد می کند در تعطیلات نوروز مسافرانی که به تهران می آیند از این باغ موزه حتما دیدن کنند.


باغ موزه مینیاتورنمایش میراث جهانی ایران


تور گرجستان


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۰۴
یاسمن بزرگی

جزیره گوا سرزمین آفتابی شن و ساحل

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۵۲ ب.ظ

جاذبه های توریستی جزیره گوا

تور خارجی ارزان

جزیره گوا در ساحل غربی ، کوچکترین ایالت هند است و از نظر جمعیت رتبه چهارم را دارد. مرکز ایالت گوا شهر پانجی یا پانجیم است که از زمان پرتغالی ها به جا مانده و هنوز ساختمان ها و کلیساهای بزرگی از آن زمان در جزیره گوا به چشم می خورند. سفر به جزیره گوا با تپه های سرسبز در کنار رودهای فراخ با کشتزار های برنج، نخل های فراوان و سایر درختان گرمسیری جلوه بسیار زیبایی دارد. وسیع ترین سواحل و مرکز تفریحی ساحلی هند در جزیره گوا قرار دارد و جزیره گوا سالانه از صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی پذیرایی می کند و این یعنی جاذبه های گردشگری جزیره گوا در نوع خود کم نظیرند. و گردشگران تور هند در سفرهای خود حتما از این جزیره زیبا دیدن می کنند.  پانجیم با خیابان های باریک سنگفرش شده، کلیساها و خانه های رنگی، سقف های شیروانی و در کل معماری پرتغالی اش یکی از دلچسب ترین شهرهای جزیره گوا هندوستان به شمار می رود.

 

جاذبه های توریستی جزیره گوا


فیش حج
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۵۲
یاسمن بزرگی

شهر سنت پترزبورگ موزه ای در فضای باز

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۰ ب.ظ

مجلل ترین و باشکوه ترین قصرهای شهر سنت پترزبورگ

تور خارجی ارزان

سنت پترزبورگ یکی از زیباترین شهرهای دنیا است که از گنجینه های تمدن بشری محسوب می شود. احداث این شهر در تاریخ شانزده می سال ۱۷۰۳ میلادی به دستور و با نظارت پترکبیر تزار وقت کشور روسیه با ساخت قلعه پتر و پاول آغاز شد و از آن زمان تا سال ۱۹۱۸ میلادی پایتخت روسیه بود و مدتی پتروگراد نام داشت. مکان جغرافیایی این شهر در زمین هایی واقع است که در جنگ شمال از کشور سوئد توسط ارتش روس بازپس گرفته شد و به دلیل دسترسی روسیه به آب های آزاد و اروپا به پنجره روسیه به اروپا مشهور گردید.
در سال ۱۷۱۰ تزار پتر کبیر تمامی وزارتخاته ها و دوایر دولتی را از شهر مسکو به شهر سنت پترزبورگ منتقل و در سال ۱۷۱۲ این شهر را رسماً پایتخت روسیه اعلام نمود. پتر کبیر خودش را اولین امپراتور روس اعلام کرد و شهر سنت پترزبورگ به پایتخت امپراتوری روسیه تبدیل شد. پس از واژگونی فرمانروایی تزارها، این شهر به نام لنین، لنینگراد خوانده شد و با فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی در کشور روسیه ، به نام پیشینش سنت پترزبورگ بازگشت.

 

مجلل ترین و باشکوه ترین قصرهای شهر سنت پترزبورگ

تور روسیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۳۰
یاسمن بزرگی

پارک گوئل اسپانیا

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۸ ب.ظ

پارک گوئل اسپانیا بوستانی با عناصر معماری

تور خارجی ارزان

پارک گوئل  اسپانیا در شمال شرقی منطقه گراسیای بارسلونا قرار دارد . پارک گوئل اسپانیا بر روی تپه ای به نام ال کارمن واقع شده است . که مشرف به شهر بوده و می توان از بالای آن ، دریای مدیترانه را دید . پارک گوئل اسپانیا را بین سالهای 1900 تا 1914 و بر اساس طرح آنتونی گودی ساخته اند و جزو آثار ثبت شده میراث فرهنگی دنیاست . در پارک گوئل اسپانیا هیچ نشانی از خیابانها ، ماشین ها و سر و صدای آنها نخواهید دید . برخی از آثار معماری گودی را نیز می توان در پارک گوئل اسپانیا دید.

 تور لحظه آخری

پارک گوئل اسپانیا بوستانی با عناصر معماری



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۲۸
یاسمن بزرگی

جاذبه های دیدنی سنت پترزبورگ

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۳۶ ب.ظ

سفر به شهر تاریخی سنت پترزبورگ

تور خارجی ارزان

شهر تاریخی سنت پترزبورگ یکی از شهرهای مهم روسیه کنونی محسوب می شود .این شهر مرکز تقاطع راههای زمینی و بندری و از بندرگاههای مهم این جمهوری است. سنت پترزبورگ شهری پر طرفدار است که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این شهر زیبا با تور ارزان سنت پترزبورگ مسافرت می کنند و جاذبه های بکر و زیبای آن را می بینند سفربین به شما پیشنهاد می کند که تعطیلات نوروز97 سفر به سنت پترزبورگ را حتما در برنامه سفرهای خود قرار دهید و از جاذبه های ناب سنت پترزبورگ هم دیدن کنید.برای اشنایی بیشتر با سنت پترزبورگ تعدادی از جاذبه های دیدنی آن را در ادامه به شما معرفی می کنیم پس با سفربین همراه شوید.
کلیسای جامع اسحاق
کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ یکی از زیباترین کلیساهای سبک کلاسیک جهان می باشد و این بنای زیبا یکی از مشهورترین میدان های شهر سنت پترزبورگ را به نام میدان اسحاق ایجاد می کند. دو طرف این بنای زیبا دو مجسمه زیبا و معروف از پتر کبیر و نیکولای اول قرار گرفته در کنار رودخانه نوا پتر کبیر سوار بر اسب است که آن اسب به حال نیم خیز بر روی دوپا آماده تاخت است که این مجسمه در پارک اسحاق روبروی کلیسا واقع شده است. در گوشه دیگر کلیسا به صورت قرینه مجسمه نیکولای اول یکی دیگر از تزارهای روسیه واقع شده است.

 تور لحظه آخری

سفر به شهر تاریخی سنت پترزبورگ



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۳۶
یاسمن بزرگی

داستان ولادت حضرت علی (ع) در کعبه

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ق.ظ

آیا تنها مولود کعبه حضرت علی است؟

تور خارجی ارزان

ولادت حضرت علی (ع) در روز 13 رجب و با شکافته شدن کعبه به روی فاطمه بنت اسد معجزه‌ای از طرف پروردگار برای نشان دادن تولد بزرگ مرد عالم بود.
برون چو فاطمه آمد ز بیت ربّ مجید            ولی عالم امکان به دوش می‌بالید
فلک خجل شد و گفتا ندیده دیده دهر         که مَه گرفته در آغوش خویشتن خورشید
سیزدهمین روز از ماه برکت، ماه رحمت و لطف پروردگار رجب المرجب پدر عالمیان پای بر جهان هستی گذارد. روزی که خداوند منت بر عرشیان و فرشیان گذاشته و علی را تقدیم زمینیان کرد. 13 رجب روزی است که در طول سالهای متمادی شیعیان و محبین خاندان اهل بیت آن را گرامی داشته و هر ساله با برپایی مراسماتی تولد آن بزرگ مرد راه خدا را جشن می‌گیرند. حضرت علی (ع) نه تنها زندگی پرمعنا و جاودانه‌ای داشتند بلکه تولدشان نیز همراه با معجزاتی بود که نشان از ولادت یکی از بزرگ مردان تاریخ می‌داد. اما داستان ولادت حضرت علی از منابع مختلف چگونه است؟

 تور لحظه آخری

آیا تنها مولود کعبه حضرت علی است؟



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۰۸
یاسمن بزرگی

جاذبه های تاریخی تبریز شهر اولین ها

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ

دیدنی ترین جاذبه های تاریخی تبریز


شهر تبریز که به شهر اولین ها شهرت دارد دارای آثار تاریخی زیادی است پس می توان گفت که به شهر تاریخ هم شهرت داردو تاریخ ایران را دی قلب خود جای داده است و با یک تور داخلی ارزان تبریز می توانید شهر تاریخی تبریز را ببینید و از جاذبه های تاریخی آن هم دیدن کنید پس در ادامه با سفربین همرا باشید که با این جاذبه های تاریخی بیشتر آشنا شوید.

از دیدنیهای تبریز خانه مشروطه
اگر می‌خواهید بدانید محل تصمیم گیری سران مشروطه کجا بوده، باید راه خانه مشروطه را در پیش بگیرید. این خانه که برجسته‌ ترین چهره‌های مشروطه از جمله ستارخان، باقرخان، ثقه‌الاسلام تبریزی و حاجی میرزا آقافرشی در آن جمع می‌شدند، محل نگهداری اسناد دوره مشروطه است.

 تور لحظه آخری

دیدنی ترین جاذبه های تاریخی تبریز



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۲۳
یاسمن بزرگی