گردشگری در ایران

دیدن جاذبه های دنیا

گردشگری در ایران

دیدن جاذبه های دنیا

مکان های دیدنی رایگان فلورانس

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

مکان های دیدنی رایگان فلورانس

تور ارزان خارجی

ایتالیا یکی از زیباترین کشورهایی است که باید به آن سفر کرد و از جاذبه های گردشگری آن لذت برد . فلورانس، بهشت گردشگران، شهری زیبا، تاریخی و خوش آب و هوا در شمال ایتالیاست. وقتی از سفر به ایتالیا صحبت می شود، فلورانس از جمله جاهایی است که دیدن آن حتماً باید جزو برنامه قرار گیرد، چرا که مملو از جاذبه های گردشگری رایگان و بدون نیاز به ورودیست. فلورانس در زمان خود یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان بوده و همین باعث شده تا ساختمان های قدیمی و آثار باستانی فراوانی را در دل خود جای دهد.این شهر پرجاذبه ویژگی های زیادی دارد: از «میلان» زیباتر است، جاهای دیدنی آن از «رم» بیشتر است و غذاهای آن از آنچه که در «ونیز» تجربه کرده ایم، خوشمزه تر است.
گردش در شهر تاریخی
یکی از بزرگ‌ترین تفریحات در دیدار از شهری به زیبایی فلورانس این است که در مرکز شهر قدیمی قدم بزنیم، معماری‌های زیبای آن را تحسین کنیم، کمی ویترین مغازه‌ها را تماشا کنیم، و در خیال خود تصور کنیم زمانی که تمام آن هنرمندان دوره رنسانس در این خیابان‌ها قدم می‌زدند، زندگی به چه شکل بوده است.

یکی از فعالیت‌های مجانی که می‌توانید انجام آن را از میدان پیازا دلا سیگنوریا آغاز کنید توجه به تمام مجسمه‌های داوودی است که در شهر وجود دارد که البته مجسمه اصلی داوود نیستند. برای دیدن مجسمه اصلی باید به آکادمی هنر بروید و ورودیه بپردازید. ولی مجسمه‌های داوود در همه جای فلورانس وجود دارند. تماشای مجسمه برنزی داوود را در وسط پارکینگ میدان میکل آنژ از دست ندهید.
میدان میکل آنژ که در بالای تپه مشرف به شهر قرار دارد، جایی است که با قرار گرفتن بر آن می توان تمام فلورانس را زیر پا مشاهده کرد.

مکان های دیدنی رایگان فلورانس
تور استانبول
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۲
یاسمن بزرگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی